J. Buksová
P. A, B - komix – zpracování libovolného čtenářského textu (formát výkres A4, barevné provedení – pastelky, fixy, akvarel)
Teorie – opakování uměleckých vývojových etap
S. A, B - komix – zpracování libovolného čtenářského textu (formát výkres A4, barevné provedení – pastelky, fixy, akvarel)
Teorie – opakování uměleckých vývojových etap
Q. A, B, 1.A – zpracování zadaného námětu formou prezentace a jeho odeslání na mail učitele (buksova@gymkrom.cz)
Studijní kresba tužkou – zátiší (kompozice 3 předmětů)
6.A, B, 2.A - zpracování zadaného námětu formou prezentace a jeho odeslání na mail učitele (buksova@gymkrom.cz)
Studijní kresba tužkou – zátiší (kompozice 3 předmětů)
M. Foltýn
P. A, B – komix – zpracování libovolného čtenářského textu (formát výkres A4, barevné provedení – pastelky, fixy, akvarel)
Teorie – opakování uměleckých vývojových etap
S. A, B - komix – zpracování libovolného čtenářského textu (formát výkres A4, barevné provedení – pastelky, fixy, akvarel)
Teorie – opakování uměleckých vývojových etap
T. A, B – kolorovaná kresba historické architektury (sloh románský, sloh gotický, inspirace fotografií)
Teorie – zopakování znaků románského a gotického slohu
K. A, B - kolorovaná kresba historické architektury (sloh – renezance, baroko, inspirace fotografií)
Teorie – zopakování znaků renezančního a barokního slohu
- dokončení zadané prezentace
Q. A, 1.A – zpracování zadaného námětu formou prezentace a jeho odeslání na mail učitele (foltyn@gymkrom.cz)
Studijní kresba tužkou – zátiší (kompozice 3 předmětů)
6. A, B - zpracování zadaného námětu formou prezentace a jeho odeslání na mail učitele (foltyn@gymkrom.cz)
Studijní kresba tužkou – zátiší (kompozice 3 předmětů)